Magsjuka *blä*

I tisdags natt kräktes Oscar ner hela mej och min säng - jaha, maginfluensa tänkte jag och förberedde mej mentalt på en natt med mer spyor, men det var visst bra så!
I onsdags kom Jonas hem och klagade på att han kände sig konstig och illamående. Han trodde då att han ätit nåt dåligt på dagen. Så på kvällen var det hans tur att "offra till porslinsgudarna". På morgonen efter kände han sej ganska okej igen.
Och nu har ni nog klurat ut resten själva! Jag åkte och jobbade på morgonen trots att jag kände mej lite illamående (min mage brukar strula med mej och jag mår illa ofta utan att det är nåt med det). Det blev lite värre framåt dagen och när jag kom hem mådde jag så illa att jag inte kunde äta.... Sen gick det som det gick!

Ja, ja, magsjuka drabbar väl alla, tänker ni. Ja men varför precis när jag ska vara hela helgen på scrapmässa och Scrappizträff!!! Nu sitter jag här hemma, sur och fortfarande något illamåeende och bara är arg på skitbacillerna Oscar fått med sej hem från dagis!

Hoppas att det inte dröjer allt för länge till nästa mässa/träff så att jag kan träffa alla underbara scrappade som jag missat denna helgen - och pengarna jag sparat får jag väl lägga på hög till ett annat tillfälle!

Kramar
Linda

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch och fy för dessa bassilusker. Har tänkt på dig mer än mycket denna helg. Jättesynd om dig!!! Hoppas vi ses snart ändå =)
*Stoooooooooooor kram*

2006-04-02 @ 19:32:52
URL: http://jennysandberg.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Vi saknade dig Linda!! Hoppas också på en träff snart igen så jag får träffa dig!
Hoppas du kryat på dig förresten!
Kram ÅsaF

2006-04-03 @ 10:39:23
URL: http://web.telia.com/~u31544147/
Postat av: Sanna - liljan_

Du anar inte som jag har saknat dig i helgen! Vi måste ses snart, jag lovar att hjälpa dig att shoppa upp högen med pengar! *fniss* kraam

2006-04-03 @ 17:13:21
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Sara

Hoppas du piggnat till nu - vi saknade dej massor!

2006-04-05 @ 18:17:07
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0