Scrappat massor idag!

Första dagen på sportlovet för mej! Dras med en präktig förkylning, men jag lät inte den stoppa mej... Idag skulle det scrappas!!!

Och tro det eller ej så har jag åstadkommit tre LOs under dagen - det är inte ofta man hinner med så mycket! Alla tre layouterna är till ett temaalbum jag ska göra om vårt husbygge. Mitten LOn är gjord efter en skiss av Lindzi på scrappiz!

       36103-8

Klicka på bilderna för att se dem lite större...

Annars så håller vi (eller sambon) på att skola in lillkillen på förskolan - idag har det inte gått nåt bra alls :( Han grät och skrek från det att han kom dit till han åkte hem (två timmar) Nu ikväll såg vi att det är två tänder på väg igenom tandköttet - hoppas att det var därför han var så arg idag och att det går bättre imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Hoppas att du kan sova ordentligt inatt så att den dumma förkylningen försvinner! Dina layouter är sååå fina, liggande letter är verkligen snyggt!
Håller tummarna för att det går bättre på förskolan imorgon! kraam!

2006-02-20 @ 21:25:34
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Lindzi

Så fint du gjort! Hoppas att Lillen mår bra snart! Letter blir jag verkligen sugen på nu! :-D

2006-02-22 @ 21:07:55
URL: http://hem.bredband.net/lindzi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0