Sannas lista...

Tja, vem vill veta mer om mej....

Fyra jobb jag haft:
1. Jordgubbsplockare
2. Bankanställd
3. Semestervikariat som ekonom på större företag (eller tja, jag var företaget om somrarna i typ 5 år...)
4. Lärare

Fyra platser jag bott på:
1. Mammas mage
2. Bromölla
3. Kristianstad x 2
Man ska ju inte kalla mej för nomad inte :)

Fyra tv-serier jag gillar att se på:
1. Vänner
2. Desperate Housewifes
3. Morden i Midsommer
4. Joey

Fyra platser jag varit på semester:

1. Kanarieöarna (Gran Canaria)
2. Norge (landet inte orten i Blekinge med Sweden Rock)
3. Danmark
4. Dalarna
Är ju inte direkt någon globetrotter men familjen gjorde många Sverigeturer när jag och min bror var små!

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Trolltyg i tomteskogen
2. Schindlers list
3. Mitt stora feta grekiska bröllop
4. Sagan om ringen-filmerna
(utan inbördes ordning)

Fyra websiter jag besöker dagligen:
1. Scrappiz
2. Aftonbladet
3. home.se
4. finns det fler än så??? :o)

Fyra favoriträtter:
1. Lasagne
2. Potatisgratäng
3. Mammas köttbullar
4. Potatismos!!!

Fyra ställen du hellre skulle befinna dig just nu
1. på scraproom, med fri tillgång till alla deras grejer
2. på scrapträff
3. i goda vänners lag (varsomhelst typ)
4. i Jonas (sambons) famn

Fyra personer som jag vill svarar på detta:
1. Jenny (svägerskan)
2. Vilda bebin
3. Lindzi
4. Muhren
och säkert massor jag inte kan komma på just nu...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rolig läsning! Ska bli spännande att läsa Vilda bebins svar sen!!

2006-01-28 @ 23:54:13
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0