Vårtecken och lite scrappat

I mitten på förra veckan hittade jag den här lilla krabaten på trappen när jag skulle åka och hämta sonen på dagis. Kan det vara så att våren snart är i antågande?
Idag är det vårdagjämning, så det borde väl inte vara omöjligt?

36103-15

Annars då? Ja, har varit hemma med febersjuk Oscar idag också - känns som om det var väääldigt länge sedan jag var på jobbet nu!

Har äntligen fått lite scraplust och de senaste dagarna har jag fått det här scrappat:

36103-14

Ett grattiskort efter en skiss av Lindzi på scrappiz

36103-13

 och en LO till husbyggaralbumet. Det kändes riktigt skönt att äntligen komma loss lite, men nu är min bruna criss cross bazzill slut, så det blir till att handla mer om jag ska få ihop mitt album! Pappersbitarna runt fotot är Basic Grey papper.

Kommentarer
Postat av: Sanna - liljan_

Nyckelpigan är så söt!!
Jag älskar din LO, den är en av mina favvisar!! Kortet är också sååå fint!
massor med kramar!

2006-03-20 @ 21:14:06
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: Sara

Jag har Bobboncrisscross i Letter som jag trodde jag skulle använda massor men inte gjort, Kan sponsra dej med lite såna om du vill ha!

2006-03-20 @ 23:01:56
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: ÅsaF

Åh Linda va roligt det är att se dina alster igen!! De är jättefina och inspirerande! :-) Hoppas Oscar blir frisk snart.
Snart ses vi!! Kram ÅsaF

2006-03-21 @ 17:58:25
URL: http://web.telia.com/~u31544147/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0