En ny stämplare?

Jag lyckades få ett par minuter över igår och satte mig ner för att fixa till några påskkort till släkten...

Men man kan ju bara inte säga nej när sonen kommer och frågar "Mamma, jag pämpla?" Så jag letade upp ett gäng stämplar, en stämpeldyna och akrylklossarna. Jag visade honom hur man färgar in stämpeln och inom ett par ögonblick hade han greppat hur man skulle göra. (Han kanske hade sett mig göra det en eller två gånger :o))

När han stämplat med en stämpel fick jag en order "Mamma, hämt papper, jag tocka" Och det är ju klart att man måste torka av stämpeln när man är klar!

st?mpling
Att stämpla är kul!

36103-130
...och sen måste man ju torka av stämplarna

Nu har jag fått en pysselkompis här hemma! Får väl se om han vill göra ett kort en dag, lovar att visa det här i så fall!

Kommentarer
Postat av: Kristina

En sådan liten sötnos. Klart han ska pämpla också.
Och riktigt duktig på hur man ska sköta hand om sakerna med. Kul att få en liten pysselkompis!

2007-04-01 @ 22:09:07
URL: http://kristinaalritzson.blogg.se
Postat av: StinaD

Åhh vad kul att han också vill pämpla :)
Vilken supersöt pysslare du har!

2007-04-04 @ 08:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0