Penny Blackbeställning!

Igår var farmor och farfar här och hämtade sina kort och jag inkasserade lite nya pyssel-shopping-pengar *jiii-haa*
De brände i fickan så jag tyckte att det var lika bra att lägga en beställning på några Penny Black-stämplar som jag dreglat över ett tag! Poppes stämplar har förbeställningar och i slutet av augusti kan jag börja göra kort med mina nya stämplar!

image179
(Bilderna lånade från Poppes Stämplar)

Lillskruttan har kommit på hur man gör när man snurrar runt från rygg till mage och har övat flitigt på det idag.
Igår var jag och Oscar på stan och spenderade barnbidraget på kläder till de små illbattingarna. Det är mysigt att få en stund med bara honom - även om det bara blev en runda på stan...

Imorgon ska vi (om vädret tillåter) träffa Oscars "dagisfröken" och förhoppningsvis hans dagiskompisar och grilla. *mysigt*

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så kul att kunna göra sig en liten förtjänst och sedan kunna köpa sig lite nya och roliga saker.

2007-07-21 @ 21:46:36
URL: http://kristinaalritzson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0