Cybercrop på scrappiz...

I helgen har det varit cybercrop (scrapträff på nätet) på Scrappiz. Jag har inte varit hemma så mycket och när jag var hemma var det en hel del hushållsarbete som skulle göras, men två alster hann jag med under helgen - LOn hann inte bli klar innan deadline - men vem bryr sej om det när man får skapa!

Kortet gjordes till en annonsutmaning
image199

Och LOn gjordes efter en skiss
image200

Jag är en obotlig skissälskare - kan knappt skapa utan skisser. Samlar dem på hög för att alltid ha till hands när pyssellusten smyger sej på *fniss*

Har en LO till scrappiz veckoutmaning på gång, men jag var för trött för att göra klart den igår kväll (läs: natt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0