Digital bildbehandling

Går ju en distanskurs i Photoshop (digital bildbehandling) på högskolan i Jönköping.

Det har väl varit lite si och så med att hinna med lektionerna. På torsdag läggs lektion 10 ut och jag såg lektion 3 i söndags. Men det går nog att hämta in!

Första inlämningsuppgiften var helt enkelt att använda de kunskaper man i nuläget har och bildbehandla ett liggande foto efter det!

Det här är min inlämning!!!

image323
Före

image324
Efter

image325
Efter efter ;o) Ögonen blev liiite väl intensivblå så jag tonade ner dem liiiite igen - ser nog mer naturligt ut...

Tänkte ta mej an någon lektion idag och kanske blir det fler i veckan. Jag hoppas att jag kan komma ifatt lite!

Kommentarer
Postat av: malin

snyggt! =)

2008-04-08 @ 08:32:02
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0