Förkyld vecka...

Kottarna har varit (och är) rejält förkylda - så vi har varit hemma alla tre hela veckan.

Det märks på O som klättrar på väggarna nu. Hoppas att alla är någorlunda friska och i a f feberfria imorron så att vi kan komma ut och få lite friskluft.

I tisdags körde jag och hämtade mitt paket i Hässleholm. Hur tusan kan man tycka att det är smart att ha paketutlämning allra längst ut på ett industriområde - typ så långt från centrum man kan komma... O var lycklig för han fick testa på McDonalds i Stoby och det var spännande som tusan! Han kollade noga var man skulle slänga allt och han ville gärna åka dit igen... Får väl kanske bli när vi är på väg till Helsingborg nån gång...

BindItAll:en (mackapären) kommer nog inte att gå allt för varm här hemma - men tidigare har jag inte velat göra minialbum eftersom jag inte velat köpa dyra album i alla möjliga storlekar och inte haft något vettigt sätt att få ihop det annars... Men den här mackapären verkar det lätt att få till det - vi får väl se hur det blir med det! det ska bli väldigt roligt att testa! Resultatet kommer definitivt att visas här i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Annyt

En såndära mackapär är jag nog allt lite sugen på...
Kul att få göra helt egna album som man vill ha dom o inte låsas av färdiga o dyra!!
Tack så jättemycket för ditt besök hos mig o ditt gulliga avtryck!!

2008-02-07 @ 11:45:31
URL: http://annyt.blogg.se
Postat av: Sofia aka skberg74

tittar in och säger hej

2008-02-22 @ 14:27:30
URL: http://skberg74.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0