Insnöad???

Jag har inte missat många av klubbpaketen från hÄnglar, är helt ärligt rädd att jag ska missa något underbart...

Men frågan är om jag ska beställa nästa klubbpaket - jag använder ju dem inte...

Nu har jag i alla fall beställt ett helt gäng nya stämplar från USA. Jag kikade in hos Nina och såg några av hennes underbara kort med stämplar från Starvinartistamps.com, Doodle Factory. Jag blev kär direkt och nu på morgonen har jag beställt en massa stämplar därifrån - nu ska det bara beställas lite EZ-mount, för det har jag nog nära noll hemma - vill ju montera och börja använda på en gång när de kommer dimpande från USA ;o)

Bland annat dessa ligger förhoppningsvis snart i ett kuvert på väg över Atlanten!

image328

Så nu ska jag försöka att bryta mej ur mina invanda kortmakar- och scrapparmönster!

Måste ta mej till SKC och köpa fler ProMarkers som kan tänkas användas - klara färger, det ska bli min nya visa *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0