Hur däckad kan man bli?

Men hallå, jag trodde inte att man kunde bli så här dålig av en influensa.

I söndags började jag känna mig matt och orkeslös och började få ont i muskler o leder - med hjälp av min otrolig slutledningsförmåga konstaterade jag rätt snabbt att det inte skulle bli någon rolig vecka...

Idag har jag sovit rätt så exakt hela dagen. Morgonen började med att jag nästan svimmade inne på toa efter att jag snutit mig för hårt... Det är inte mycket det fina tål.

Nu har jag i alla fall bestämt att jag stannar hemma hela veckan, förhoppningsvis blir det inte längre än så, men det verkar som om O också har fått en släng av min sjuka, nu ikväll hade han 38 grader, och det är varmt för att vara han...

Håll tummar och tår för att jag och familjen blir friska snart!

Kommentarer
Postat av: mia

Hej Linda, tråkigt att du är sjuk, bli frisk snart!

Kram Mia

2009-01-29 @ 21:25:14
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0