Projekt 365 har börjat...

Det här året tänkte jag att jag skulle bli flitigare med att fotografera vardagen - att alltid ha kameran med mig och vara beredd när något händer.

I alla fall så tänker jag ta minst ett foto varje dag (okej, tillåtet att småfuska - men bara liiiite) och sen scrappa en LO varje vecka. Detta ska förhoppningsvis kunna mynna ut i en 52-sidig fotobok vid årets slut. Den som lever får se om det går som planerat...

Jag tänker använda mig av Tracy Strouds Capture Life - hon ska släppa ett kit i månaden och det tänker jag köpa och scrappa mina veckoLOs med den månaden!

Jag har gjort 4 templates som jag tänkt använda mig av - kanske slutar med att någon av dem inte får vara med, är inte lika nöjd med alla...

Här är i alla fall första veckoLOn



En veckomatsedelslista har jag också gjort idag... Den ska sitta på kylen och fyllas på varje söndag, innan veckohandlingen - dags att bli lite vuxen och börja planera nu...



Nu sova - jobb imorgon igen efter välbehövlig ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0