Dan före dan före dan före dan före doppare dan

Idag har Oscars förkylning börjat ge med sej, men som den givmilda kille han är så verkar det som om han har delat med sej av den till sin mamma! Har börjat känna mej ruggig nu i kväll! Inte drömmen nu inför jul och allt...

Tja annars har det väl inte hänt allt för mycket spännande idag, eller jo förresten Fick kanonrolig post idag! Min underbara vän (den bästa vän som man kan ha) Sanna har skickat en, nej två julklappar till mej!!! Sitter och tittar på dem och vill bara öppna, men jag vet att tomten ser och hör allt, så jag ska vara duktig och vänta till julafton!

Och så har vi varit och köpt julgran idag! En fiiiin gran som ska få komma in i huset på fredag - och kläs riktigt vackert!!! Kan nästan utlova en bild! Men bara nästan!

Oki, det var allt från mej idag!!!

Kram
Linda

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh gumman!! Hoppas verkligen att du inte går och blir sjuk! Skönt att Oscar är bättre iallafall!! Är så lättad att julklapparna hann fram i tid! Tur du är medveten om att Tomten ser och hör allt! :-D En stor kram till min bästa vän! Tack för att du finns!

2005-12-20 @ 20:47:33
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0