Nu har Sanna sagt till mej på skarpen!!! :o)

Ja, jag vet, jag är dåååålig på att skriva i min blogg. Det händer så mycket att jag inte hinner sätta mej ner den stunden som behövs för att tänka till lite på vad jag ska skriva...

Jag har i alla fall hunnit med att börja jobba sen jag skrev sist! Det är tufft och skönt på samma gång... Man märker ju att det var ca ett och ett halvt år sen jag jobbade sist!

Ska försöka bättra mej med att skriva, kanske ett försenat nyårslöfte ;o)

Lite kort har jag hunnit pyssla till de senaste dagarna. Ett till min underbara vän Sanna




Och så två kort till ett mingel med hÄnglarstämplar på scrappiz

 
Klicka på bilderna så får du se dem större!

Ska försöka lägga upp bilder på mina alster här också i fortsättningen!

Kram från mej
/Linda

Kommentarer
Postat av: Sanna

Dina kort är så fantastiska vännen! Jag hävdar att det som kom hit på posten igår är det finaste du gjort! Tack för att du är en sån härlig och omtänksam vän! Den bästaste! kraaam!!

2006-01-28 @ 23:44:01
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0