Fler "måste"-kort...

Det är ju jättehärligt att göra kort men ibland blir det bara inte av att man sätter sig ner och gör de där korten som man borde/måste göra...

Idag har jag gjort två kort till som jag har tänkt göra lääääänge.

Det ena kan jag visa upp för jag är ganska säker på att mottagaren inte kikar in här, men det andra får vänta till nästa vecka då det nått sin mottagare ;o)

image198

Jag märker nu hur mycket användning jag har av min QK-tång och av revvan. Jag tror inte att det är mycket som scrappas utan att det är någon QK-detalj på. Två av mina favvis dies som går varma är den här "scalloped"-ramen och blomman som jag använt på kortet nedan (som för övrigt har fått lite glitterlim på sej nu). Tycker att de är så härliga att rama in stämpelmotiv med eller att använda till journaling-"rutor"!

Och glitterlim känns också så gott som självklart på mina kort nu för tiden... Det är rätt roligt att tänka på hur mycket man använder som man aldrig ens skulle funderat på när man började med den här hobbyn. Och även hur mycket man använde innan som man nästan aldrig använder nu!!!

Jag är en hamster och sparar på allt - har extremt svårt för att göra mej av med någonting. Har gått och klurat på att sälja lite grejer - men jag vet ju inte till 100% att jag inte vill använda det imorgon eller nån annan gång - så det lär nog inte bli så mycket av med försäljningen...

Kommentarer
Postat av: Lina

jättefint kort! Har fortfarande ingen reva men nu blir jag riktigt sugen på den igen!
kram

2007-09-01 @ 22:25:09
URL: http://ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0