Allmänt blääää...

Igår skulle vi på julfest med kompisarna, O var hämtad av mina föräldrar, revbenen till julbordet var färdiga och det var en halvtimme tills vi skulle köra. Vad händer? Jo, så klart spyr lillfia ner halva vardagsrummet och förgyller dagen ytterligare genom att fylla två blöjor... Resultat - vi missar julfesten som vi sett fram emot så länge.

Och som om inte det var nog så kunde vi inte åka på barnens nästkusins dop...

Själv har jag mått pyton hela dagen - tror att jag fått magkatarr eller nåt, för det vill inte riktigt ge med sej. Men sån har jag en förmåga att bli "psykiskt magsjuk" så fort någon säger maginfluensa och än värre blir det om någon nära mej kräks...

Nu hålls här tummar och tår för att resten av familjen håller sig frisk och slipper magsjukan.

Det braiga är väl att det är en hel vecka till jul och vi hinner förhoppningsvis bli friska hela högen innan dess i vilket fall som!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0