Urk - magsjuka!!!

Jag konstaterar ytterligare en gång att jag avskyr, hatar och blir tokig av magsjuka!!!

Kände mig lite krabbig i magen redan i går kväll, men det är ju inget nytt.... Hade köpt semlor till mig och sambon, och den ville jag ju gärna ha *korkat*. Så efter det har jag tillbringat stora delar av natten på toa. Det värsta verkade vara över i morse - men jag har gått som i dvala hela dagen.

Har lyckats få i mig två glas blåbärssoppa och typ fyra mariekex - börjar bli lite hungrig nu känner jag....

Hoppas att det inte var nåt smittsamt o att resten av familjen klarar sig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Stackers dej! Krya på dej!

2007-02-21 @ 17:44:54
URL: http://sarasscrap.blogg.se
Postat av: ninaerica

Oj, stackare. Krya på dig!

2007-02-22 @ 19:52:59
Postat av: Kristina

Usch och fy, vad jobbigt med magsjukan.
Krya på dig.

2007-02-23 @ 09:02:26
URL: http://kristinaalritzson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0