Bebisväntan...

Nu börjar den absolut längsta väntan man kan tänka sej, eller man ska väl inte säga börjar, för det gjorde den ju för 9 månader minus 10 dagar sedan.

Att gå och vänta de sista dagarna/veckorna är en plåga. Kroppen känns som om den är på väg att krypa igenom skinnet och jag är sååå trött - förutom när jag får en chans att sova - då kan jag inte somna...

Tja, jag ska väl egentligen inte klaga med den "lätta" graviditet jag har haft så här långt. Nu ser jag fram emot förlossningen med skräckblandad förtjusning... Lite jobbigt är det att inte veta när det ska sätta igång eller när det är dags att inga in barnvakt osv. En sak som är positiv är att Jonas från och med imorgon kommer att jobba i Hässleholm och inte i Lund som han gjort de senaste två månaderna. Känns lite tryggare att ha honom inom inte allt för stort avstånd.

Våra föräldrar och Jonas lillasyster är på stand by, så jag behöver inte oroa mej för att komma in på BB, men det hade varit skönt att veta att Jonas finns vid min sida. Vi får hoppas att den här bebisen bestämmer sig för att komma till världen på helgen som Oscar gjorde! *fniss*

Idag är det alltså 10 dagar innan bebisen är beräknad att komma. Spänningen stiger här hemma!

Kram
Linda

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så spännande att gå och vänta på att den lill* bebisen ska komma. Skönt met lite vårväder i väntan. Hoppas att allt går bra.
Vila och ta det lugnt.
Kram

2007-03-13 @ 15:58:53
URL: http://kristinaalritzson.blogg.se
Postat av: Sanna F

Å vad spännande!!!

2007-03-14 @ 18:48:59
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: myamia

Spännande med en ny liten familjemedlem! Hoppas då att den bestämmer sig för att komma på helgen ;)

2007-03-17 @ 10:58:08
URL: http://myamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0