Morsdag!!!

Så har jag fått uppleva min första morsdag som tvåbarnsmamma! Vi har haft en härlig dag full med mammor här hos oss. Vi har firat tillsammans med båda våra mammor och min farmor samt sambons mormor (och tillhörande män som finns i livet)

Vi har fikat och käkat grillat kött. I år körde vi en liten knytis variant... Alla hade något med till fikan och vi stod för maten på kvällen - baka är inte min starkaste sida :)

Jag fick ett par hantlar (som jag önskat mej) av mina älsklingar i morse, hade inte räknat med att få något så jag blev jätteglad att sambon kommit ihåg dagen :)

Här kommer en bild på mina små älsklingar taget tidigare i veckan!

image143


Kommentarer
Postat av: Sofia aka skberg74

Åh vilka fina barn du har

2007-06-03 @ 23:27:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0