Oj, vad här scrappas!

Just nu är det helt underbart roligt att scrappa! Jag håller på att experimentera lite med stilar som jag ALDRIG testat tidigare - skönt att känna att jag inte längre är så begränsad i mitt tänk.

Fortsätter det i det här tempot kanske jag kan scrappa ifatt min korthög liiiiiite i alla fall!

Det här kortet fick jag av min underbare bror och hans lika underbara sambo (från ordning o reda tror jag det var...)



Och det kliade så klart i scrapfingrarna av inspiration. Så jag snodde idéen rakt av! Och så smackade jag dit ett foto och glittrade lite med den underbara pennan jag fick av härliga Sanna i födelsedagspresent!

Inte det bästa jag scrappat - men lite spännande!

image250


En LO till SweScrapbooks skissutmaning har jag också scrappat, men den får ni se nästa vecka!!!

Kommentarer
Postat av: Laila

:-O Men va häftigt det vart!
Kan du skicka lite inspiration hitåt också...?

2007-10-28 @ 00:39:03
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Sanna - liljan_

Så mycket snyggt du har gjort! Visst är glitterpennan underbar? kramkram

2007-10-29 @ 11:15:29
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0