"Viktigt" inlägg...

Hejsan halloj...

Nu var det läääääänge sen jag gjorde ett inlägg här igen...

Nästan läge för att lägga ner helt o hållet - men nåt är det väl som driver mig till att då och då ta tag i att skriva.

Jo i alla fall, förra veckan bestämde jag mig för att en gång för alla ta tag i mina förbannade "bebiskilo" - dem som jag fått på köpet när jag fått mina underbara barn. Just nu ligger jag väl en si sådär 15 kilo plus och det hade ju varit helt underbart om jag skulle lyckas bli av med dem!

Veckan som gått har jag lyckats att motionera en del i alla fall... Och tänkt på vad jag ätit har jag också gjort!
Tisdag - fredag har det blivit ett kvällspass på crosstrainern (som tidigare mest tjänat som klädhängare :o))
Lördag blev det morgonpromenad för att köpa frukost och idag var vi ute och gick en rejäl runda på ca 7 km hela familjen!

Under veckan som kommer ska jag se till att skriva matdagbok och kolla pointsen - och så ska jag se till att hålla igång kroppen med lite träning av olika slag!

Veckans resultat är 1 kg mindre på vågen - jag hoppas verkligen att jag orkar ge järnet den här gången och inte ger upp så lätt... Är verkligen trött på mina kilon nu!!!

Kommentarer
Postat av: mia ringius

Heeeeeeeeeeejaaaaaaaaaaa Liiiiiiindaaaaaaaaaaaa!

2009-08-16 @ 22:05:18
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0