Inne i ett stim...

Fick veta av sonen att " Snart är det faktiskt maskerad på förskolan, så vi måste fixa kostymer!"

Så mamman som var sugen på att sy något själv surfade runt på nätet och hittade en blogg med en underbar Tingeling-kostym. Så Tingeling till dottern och Peter Pan till sonen - det var bestämt! Tack och lov har vi ganska nära till Gittes tygkälla, så det fick bli en tur dit för att hitta tyg.

Både jag och kidsen var nöjda med resultatet!



Tingeling - "Flyg iväg, flyg iväg, flyg iväg!" Det ska man tydligen sjunga
när man är Tingeling, enligt min lilla gulliga älva!



Storebrorsan i nästan full mundering - det kom till ett bälte till
Peters kniv innan maskeraden. Lägg noga märke till att Peter har
långkalsonger och inte tajts... Bara tjejer har tajts, fick jag höra
med från en mycket bestämd son!

Jag är väldigt ovan vid symaskinen, men det gick som en dans och
var väldans roligt = kommer att göras igen.

Kommentarer
Postat av: Louise i din klass

Hej jag har länkat dig kan du ju också gör jag heter www.handbollstjejenlouise.blogg.se

2010-04-17 @ 22:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0