Scrapsöndag!

Min underbare sambo tog hand om våra två gnälliga barn under större delen av söndagen så att jag fick en chans att scrappa lite till! Tack älskling!!!!

Tre LOs lyckades jag skapa! *nöjd*

Jag har inspirerats mycket av skisser på Webmosterhelenes skissblogg

image192

image193

image194

Jag är verkligen supernöjd med min QK Revolution och de nya cookie cutter diesen jag köpt. Och QK Diesel alfabetet är ju bara såååå snyggt och användbart!!!

Jag har försökt få till mer journaling på de här LOsarna, och har märkt hur svårt det är att få med allt man vill utan att det blir en hel uppsats. Det är dessutom svårt att få till journalingen snyggt.... Jag vill inte skriva direkt på en färdig LO för jag är lite nervös för att skriva fel eller att det ska se hemskt ut - får jobba mer på det där!!!

Hoppas jag får mer scrappat i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0