Har blivit publicerad på Swescrap igen!

Skickade, som jag skrev tidigare, in ett bidrag till förra veckans skissutmaning på Swescrapbook och jag blev utvals och publicerad på bloggen idag. Det är en liten kick att få se sina LOs uppladdade på ett ställe där man inte själv valt vad som visas - det finns någon annan som gillar det jag gör!

Här är LOn:

image254

Jag är som sagt inne i ett scrapstim just nu - idag har det blivit två LOs till *vågen* Har scrappat samma bilder till Oscars och Ebbas album - kul att göra två LOs som inte är riktigt lika men med samma foto.


Den här blev rätt lik "Första plåstret", men de ska inte in i samma album och jag gillade upplägget och utseendet!

image255

Och den här är gjord efter en skiss på Scrapinspirations-bloggen ritad av ÅsaF

image256

Fyrkantigt, ett mönstrat, QK-rubrik, journalingruta med handskriven text, ev lite ricrac - KLART! Verkar tydligen vara nya tidens visa för mej!

Imorron ska jag försöka hinna tömma kameran och se om där är några skojsiga foton att visa upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0