Fredagen före första advent

Kom på att det var första advent på söndag...  Ooops då ska man ju putsa fönster och städa och annat roligt (inte). Jag fick i alla fall tummarna loss och tog in adventsstakarna. Tre av dem var så snygga som jag kom ihåg och dem satte jag upp. De andra tre var jag trött på redan i fjol och dessutom lyser den ena som en byggsol... Så en liten shoppingrunda för att hitta nya stakar inleddes med ett besök på EKO, inget jag ville ha där. Fortsatte till Maxi, där fanns en snygg adventsstake, men den kostade 599:-. Kändes inte riktigt befogat! Till sist körde jag ut till Rusta och tro det eller ej - jag hittade tre nya stakar som ska upp i fönstren imorgon!

Annars har jag mest jagat runt Oscar (1 år o 2 mån) idag... Han tycker INTE om att jag gör något annat än leker med honom. När jag stekte köttbullar beslutade han sig för att det bästa sättet att få min uppmärksamhet var att riva ner alla ljuslyktorna (i glas) som står i fönsterkarmarna. Och som om det inte räckte skulle han stoppa värmeljusen i munnen - detta resulterade som du kanske kan förstå i en väldigt arg mamma! Det är tur för honom att han är så söt och att jag älskar honom så mycket!!!!

Nu ikväll blir det fredagsmys med StarWars 3 och chips!

Kram
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0