...en till...

Mina bilder jag beställde kom igår och jag kunde bara inte låta bli att scrappa ett av mina favvisfoton igår.

Nattsömnen blir det lite si sådär med när man sätter igång att scrappa har jag märkt....

Här kommer i alla fall gårdagens alster!

image191
Papper: Bazzill och CBX
Dekorationer och text: QK
De tre halvpärlorna är från MM

Jag har använt mej av en skiss av Webmosterhelene. Den här skissen är det. Kolla in alla härliga skisser som Helene bjuder på!

Man ska passa sej för vad man gör när man är trött. Innan jag packade ihop och skulle lägga mej igår så skulle jag bara skriva dit datumet fotot var taget på "gemet". Det blev asfult en gång, men andra gången blev jag nöjd. I morse skulle jag scanna LOn och ser att jag skrivit 06 istället för 07. Ja, jag måste varit TRÖTT!

Och det är jag nu också - känns som om det är dags att nanna kuddden!


Kommentarer
Postat av: Annelie Maddock

Jatte jatte fin LO o fantastiskt fin bebis!!!

2007-08-20 @ 08:32:38
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0