God fortsättning!

Nu är julen över och nästa festlighet närmar sej med stormsteg!

Skönt att vi ska bort på nyårsafton och det innebär ju mindre springande, plockande, fixande och så slipper vi laga mat till ett halvt kompani *fniss*. Fast jag älskar att ordna fest för släkt och vänner så lite saknar jag det...

Julafton var en hit - O var i sitt esse och längtade efter tomten och gästerna hela förmiddagen fram tills gästerna kom och fikade till Kalle Anka klockan tre. Sen kom äntligen tomten vid fyratiden. I år var han inte alls så rädd som han var förra året. Ebba sov som en sten när tomten kom, så hon får vänta på att träffa honom tills nästa år!

Pappa hade åkt på nån magbasilusk och kunde inte äta julbord med oss andra, han fick nöja sej med kokt torsk och ris. Stackaren, men han fick ju vara med och fira i alla fall!

Fick lite pengar i julklapp - fick uppmaningen att köpa nåt som gör mej glad och då tänkte jag direkt på en sån här liten rackare:

image303

Så nu hoppas jag att den kommer snart så jag kan scrappa minialbumet med Es dop som jag gått och klurat på...


Fick ett underbart halsband av mina föräldrar - ska fota det och visa bild här!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie Maddock

Kika in pa min blogg for chansen att vinna en sot liten RAK.

GOTT NYTT 2008!

2007-12-30 @ 20:08:14
URL: http://annelie.blogg.se/scrapping/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0