Bara lite vardag :o)

Imorgon börjar vardagen igen - så jag tänkte att jag bara skulle göra ett vardagsinlägg idag!

Igår rasade min scannner ihop - så jag kunde inte scanna de två DT-korten jag gjort i veckan. Hur trött blir man inte när allt bara går emot en!!!!

Efter alla helger och alla månader av obefintlig scraplust så har jag äntligen fått lust att sätta mej och scrappa igen. Idag har jag beställt ett 50-tal foton, så nu hoppas jag att scraplusten sitter i tills bilderna har kommit ;o)

Ikväll har vi ätit spagetti och köttfärssås till kvällsmat och så här lycklig är mitt lilla hjärtegull när han får en av sin favvisrätter!

Spagetti

Imorgon har vi planeringsdag på jobbet, bläää. Men det får ju gå - inte mycket annat att välja på :o(

Hoppas att jag kan visa upp lite scrappade LOs här snart igen....

>---- Kramar till alla som orkar läsa min blogg!!!! ----<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0