Scrappat lite granna till...

Visst är det härligt när man känner att det bara flyter på när man scrappar. Har funderat och vänt och vridit på den här LOn i mitt huvud ett tag nu, så när jag satte mej ner och verklign fick tummarna loss att scrappa bara flöt allt på och LOn blev faktiskt bättre än jag hade vågat hoppas på!

När jag skulle ladda upp på scrappiz såg jag att månadens tävling handlade om att scrappa på temat kärlek, och vad är detta om inte en LO om min kärlek till min underbare lille son! Så jag laddade upp i tävlingskategorin - inte för att jag tror att jag har nån chans att vinna, men det är ju kul att ge det ett chans! 

36103-106

Bara tre veckor kvar att jobba innan jag går på föräldraledighet - underbart, börjar bli lite tungt o jobbigt att stå o gå mycket...

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att se dej, Chatterboxens dronning, scrappa igen!!! *kram*

2007-01-29 @ 19:37:16
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0