Eeeeeeek!!!!!

*pustar ut*

Hörde något som surrade som ett reaplan här inne i vardagsrummet när jag som bäst satt och tittade på säsongsavslutningen av Desperate Housewifes...

En geting stor som en get (eller nåt) :o) Min vana trogen blir jag helt panikslagen av att se stora flygande insekter - jag bara HATAR insekter. Som tur var så var sambon hemma. Han försökte få ut den, men den ville bara vara kvar inne. Ett dåligt val när man är geting - det valet kostade livet.

Ja, jag vet att bålgetingar är fridlysta, men vad tusan ska man göra??? Nu är världen en bålgeting fattigare, men jag är lika lycklig för det (om inte lyckligare).

Imorron ska mamma firas, det är skönt att regeringen fattade att vi behövde helgdag på hennes födelsedag! Men lite småsint att sno en annan helgdag :o(

Nu kallar kudden på mej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0