Ont i rumpan...

Ja, klantiga lilla jag lyckades sätta mej pladask och studsa lite på rumpan när jag hade lite för bråttom ner för trappan från övervåningen igår. Jag halkade på översta trappsteget (ena foten sov lite, så jag hade inte full koll på vart jag satte mina fötter) och landade som sagt rakt på häcken.

Jag vet inte hur många gånger jag har tackat gudarna för att jag inte hade något av barnen i famnen *vågar knappt tänka tanken* eller bar på något annat.

Jag har ont som tusan när jag reser mej, ändrar ställning eller försöker sätta mej. Sitta ordentligt på en stol eller i soffan är inte ens att tänka på. Att ligga ner eller stå upp funkar bra! Tja, blir det inte bättre eller sämre så får jag väl ta mej till en läkare som kan kolla om den stackars lilla svanskotan (eller nåt annat) är trasigt. Jag hoppas jag slipper det för jag avskyr att gå till doktorn - speciellt om de ska in o känna i ändar där det inte bör komma in saker....

Lite tumhållningar och så för min ömma kropp hade uppskattats massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0