Fika och en ny LO

Idag har jag och Ebba varit och myst med Oscars fd dagisfröken (jag vet, förskollärare, men det låter sååå fel). En härlig lång fika med massa bebisprat och snack om ditten och datten. Så mysigt!!!

Hon var sugen på att börja med nåt pyssel och hade testat att göra kort, så nu har jag bjudit in henne och Matilda till en liten hÄngel-vaka (japp, det ryktas att det nya klubbpaketet ska dyka ner i låddan imorron) och pysseldag här i vårt lilla hus. Tror jag rätt så kommer föräldrapenningen gå åt snabbt för henne :o)

Jag har gjort ett bidrag till veckans skissutmaning på Scrappiz

Skissen:



Min tolkning:

image202

Inte helt lik, men man skulle kunna gissa sej till att det är den skissen jag använt, eller???

Oscar har själv valt ut stämplar och stämplat motiven i tagsen - han är så duktig min store kille!

Kommentarer
Postat av: Elzie

Vad fin den här var. Härliga färger och en go unge, vad mer kan man begära.
Kram Elzie

2007-09-05 @ 15:39:21
URL: http://essemia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0