Åhhhhh - sååååå arg!!!!

Företaget jag har beställt min Bind-It-All ifrån har varit så smarta att de skickat mitt paket med bussgods. Nu så ska jag tydligen behöva köra 8 (ja ÅTTA!!!!) mil tur och retur för att hämta mitt paket - som jag har betalt frakt för.

Hur förbannad blir man då. Dessutom till råga på allt så har bussgodsutlämningsställe bara öppet på vardagar mellan 9 o 17 + att de har lunchstängt.

Jag sitter här hemma och är arg så att jag håller på att explodera. Har mailat butiken så nu får jag väl se vad de svarar.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så skulle jag oxå ha reagerat...
Vad fick du för svar???

2008-04-12 @ 11:58:35
URL: http://mamzen.blogg.se/jenniizpyssel/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0