Har inte försvunnit...

Näpp, jag finns kvar, men det är inte mycket datortid här inte.

Vi håller på att fixa lite här hemma och detta innebär att jag inte längre har någon pysselplats (kommer förhoppningsvis inom kort att färdigställas en ny i ungarnas lekrum!)

Pysselrum blir sovrum, sovrum blir lekrum och så småningom ska O:s sovrum delas med lillasyster... Det är en del att stå i och en massa lådor som flyttas rundor.

Nu är skjutdörrar uppsatta i nya sovrummet och inredning har monterats - nästan helt klart... Bäddsoffa och fåtöljer är nermonterade och väntar på nytt hem (intresserad av att ge dem ett nytt hem - hör av dej!)

Förutom fixande och donande så har vi hunnit med en hel del sjukdomar - div förkylnigar, maginfluensa och ryggskott är en del av det vi gått igenom senaste tiden...

Hoppas snart min nya hörna blir klar så jag kan få skapa lite, fast nu påskpysslas det på bred front här hemma ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0